Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 mars 2013

Lite extra om helgen som passerade

Fredag 
Dottern hemma ifrån skolan ,det har ni kanske redan läst ??


Gud vad jag längtade efter maken som ju var borta över veckan eller hur jag nu resonerade omkring det  .














Men då han kom hem eller innanför dörren så kom han ju ändå för tidigt ????
varför eller hur jag menar 

Huset fylldes med olika kusiner till barnen + äldsta sonen (han var också efterlängtad)
så det blev lite uppskjutet med min planering utav fix &färdig middag 

Kusinerna och "sonen" drog  iväg på spelkväll härligt att se dom umgås med varandra 


 Så då inte allt var klart så hoppade ju självklart maken innan så maten blev upplagd och annat fix blev klart , smakade gott & trevligt med vuxet sällskap var det också .

Men plötsligt var det ju dax att säga godnatt och timmarna närmade sig ju  lördagen

Lördag  o 1 kusin hittade vi nere på soffan


Japp jobb för mig  iofs bara dagtid . Fick 1 sms ifrån maken där det stod VI FÅR GÄSTER
plötsligt slog mitt hjärta snabbt 
var det svägerskan som plötsligt ville komma ??

Men där hade jag ju fel & absolut hade vi trevligt med dom gästerna som det ju var
menade bara att det kunde varit svägerskan då jag kanske på något sätt tyckte det var länge sedan vi sågs .

Vi avnjöt god mat & dryck även mycket skratt & till kaffet & glassen 


Den är helt underbart goooood

Kan säga att det var full rulle hemma då grabbarna som tillhör familjen Lindström är fulla med bus o spring i benen

Även att dom ju tillbringat tid på leklandet så fanns det energi kvar .

Härlig lördag hemma hos oss iaf

Söndag 

Tanken fanns ju att ta en promenad innan jag började jobba , den sprack iaf .
Jag tillbringade ganska många timmar på jobbet , men väl hemma så fanns det ju 1 skvätt kvar utav det lilla "goda röda " och så hade någon ju inhandlat godis

Så denna helgen avslutades med familjeMYSA TILL Johan Falk och annat gott

Sonen var ju "yngsta" även iväg på match så det fanns lite egen tid för dom andra hemma

//Ciao







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar