Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 9 mars 2013

Styling på fel person

Sitter på snabb rast på det betalda arbetet.

Jag vet inte men på något sätt tror jag det är fest hemma

Dvs dottern får sitt hår fixat med check färg

Jodå hade jag orkat igår fm (fredag) kunde jag väl fixat mig till fräsch 40-åring

Eller FÖRSÖKT IAF

Men men. Planen finns att kanske skinnbrallorna

Dom tjocka

Ska på ikväll igen

Har ju faktiskt haft dom 1 ggn iår

Då jag fick tillsammans med kollegan L ta emot pris för bästa evengeman 2012
Japp under långa lila tunikan var skinnbrallan

Maken fick dra upp dragkedjan & jag andades inte på flera minuter

Men om det blir "brallan" så ska jag inte ha låååång tunika.

Nu kom vi ifrån rubriken ju !!!

Men som sagt styling står dottern för
Tillsammans med fina S eller F ???

Klart jag vet vad hon heter

Nu är faan kaffet slut så dax att göra nytta för örena man tjänar.

Ev hörs vi senare

//Ciao

1 kommentar:

  1. Känner igen detta med att fel person fixas till.

    Hoppas du valde skinnbrallan och då har något foto.

    Och både kaffet o rasten brukar gå alldeles för fort

    SvaraRadera