Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 4 mars 2013

Helgen v 9

Fredagen
Den blev ju inte riktigt som jag tänkt mig !!! Men klagar inte.

Promenaden  på 6,6 blev av dock utan sällskap
Höll på att blåsa bort men men runt kom jag

Samtalet för dottern blev tidigare

Bästa med fredagen middagen
TACOS gud så gott

Fick sällskap av kusin till barnen ,yngsta sonen spelade /körde Folkrace online "igen "

Var något nytt underhållnings program som vi slappade till.

Lördag
Klockan ringde till maken ,jag vände mig typ bara om bara han klivit ur sängen

Gud vilken lugn dag , men klagar inte  förutom att det vore trevligt att vara ledig tillsammans med hela familjen "maken borta dvs "

Sonen "yngre" drog iväg över natten med klassfest

Hm hm

Även denna kväll avnjöt vi god mat med sällskap.

Hade ju melodifestivalen på i bakgrunden , var väl inte så tokiga artister som gick vidare ??

Dock så är VINNAREN   2013
??
Kan jag ju inte avslöja här& nu

Söndag
Jävla klockan ringde även då på morgonen
Men jag gjorde samma sak drog täcket över huvudet & drooog mig lääänge

Hann sitta lääängeed min kaffe innan dottern kom ner.

Tjoho på 21- årsdagen blev det inte morgonen utan senare

Hämtade hem sonen + kompis ifrån partyt

Dock hade jag lovat grekisk pyttipanna

Så födelsedags"barnet"
Fick bara välja vad vi skulle äta vid firandet

Blev en toppendag som avslutades till Johan Falk

Men så jäkla snabbt lediga stunder går.

Hoppas det snart blir en likadan ledig helg ??!

MEN NÄR DÅ ??  ??

Ladda för ny vecka & prövningar

//ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar