Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 22 mars 2013

Att vara Helfet igen


Strunta i stavning & att rubriken känns konstig

För det är just bara en beskrivning hur jag känner mig efter en middag hemma med hela familjen .

Det serverades stekt fläskfile' & potatisgratäng med en god sallad fylld med FETAOST

och TILL efterrätt   pannacotta med färska jordgubbar

Kaffe & öl + det lilla röda i glaset

Har ju även haft underhållning utav Tulia som verkligen hade överskottsenergi.

Snart blir det god natt och hoppas natten blir betydligt lugnare med hostningar o annat influensan har med sig för barnen.

Har väl funderat lite på vad som ska kunna packas ner för kursen står på schemat för oss båda

Men beslutet tas inte just nu gällande att lämna ala' familja
" men idag bör det bli "

Har ca 25 minuter kvar innan lördagen börjar

Hoppas eran fredag var vad ni önskat

// ciao på er

2 kommentarer:

  1. vilken härlig meny
    Hoppas barnen är något piggare

    SvaraRadera
  2. Förstår känslan
    Men så gott det lät.
    Cottan med jordgubbar

    SvaraRadera