Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 mars 2013

Ännu ett möte på LEDIG DAG


Huvudet snurrar ????  !!!!!
GUD SÅ MYCKET ENERGI DET SUGER UR MIG

Just nu är jag ju ensam hemma det är ju skola även denna torsdag för min ljuvliga   ,förutom hunden & jag har ju  precis fyllt på min kopp 

Nej tror inte ni blev förvånade 

men jag behöver snart mitt lilla röda i glaset 


Ska försöka rensa mitt huvud innan mötet senare som inte gäller mig o min familj & inte fritiden heller.

Dock har vi möte ikväll inom klubben & det bör bli bra ?? eller .....

Tänker inte gå in för mycket ,men om jag säger att detta är 3:e mötet på mina lediga dagar 
så förstår ni nog att jag behöver att gå utan att be annan kollega

Jaja jag är inte sur eller bitter ...............på situationen

bara lite fundersam ????


///Ciao

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bra ,trots din lediga dag eller dagar

    SvaraRadera
  2. Snart helg igen då kan du kanske ta 1 glas rött

    SvaraRadera