Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 13 oktober 2013

Är fortfarande hemma , dock själv vid frukost

Jävla telefonen ringde idag också , av samma person som igår !!!!!!!

H*n utan eget liv sa jag igår ,,,,,,,,,,

Jaja 
Nu försöker jag njuta av ledigheten 
Eller hur man ska säga 
Jodå plikten kallar på mig senare 

Men just nu 



Tycker jag resten av mina familjemedlemmar 
Borde komma 

// ciao 



1 kommentar:

  1. God morgon
    Har följt dig en tid , man kan undra vem du är så bitter på ? verkar vara någon i din närhet som du upplever eller anser stjäl av din tid

    Det är inte bra med negativ energi . Verkar som du gärna vill leva ett annat liv än det du just nu lever.

    SvaraRadera