Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 9 oktober 2013

Borde gör ny UTMANING dagens skratt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKULLE VERKLIGEN BEHÖVA SKRATTA ARSLET AV MIG




Är ju som sagt inte precis i rätt form , vissa av er märker det & vissa inte ??

men det som fortfarande kan få mig att skratt
iofs tyst ELLER inte så särskilt tyst, är ju bara så att jag oftast är ensam

Hur jag jag menar 

Tolkning av saker och ord , är det medvetna "påhopp" eller är det slumpen

????????????  ????????????  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jAG MENAR 

fejjan och saker som skrivs där 

Jag skrattar självklart inte åt alla inlägg där
och absolut inte just nu 
går inte in mer på det just nu kommer i annat inlägg 

Men ibland får ju vissa kommentarer mig att LE 

och vissa saker vet jag det blir reaktioner på 

Dock så var det ju inte så idag , utan mobilen skrev tokigt och drog ut på tiden 
jag skyller på alla träden i området


iofs förstår jag reaktionen

men men

Tillbaka till utmaningen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle kunna göra det

30 dagar med dagens skratt 

oavsett medvetna eller omedvetna

2 kommentarer:

  1. Tycker jag du ska göra , skratta behöver man även om ingen hör att du gör det . Vad vart det eller snarare vem tog illa vid sig , eller om det nu inte var planerat

    SvaraRadera
  2. Mia
    Det var en person i min närhet & det tokiga höll i sig lääänge

    SvaraRadera