Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 16 oktober 2013

Tjena ANONYM är du 1 person eller är ni flera


Har faktiskt tagit bort flera  kommentar ifrån just anonym 
 jag har ingen susning om det är samma som kommenterat i andra inlägg
japp jag bläddrade igenom några inlägg 

Spelar ingen roll i vilka inlägg det var nu 

men ni får faktiskt ta mig precis som jag är 
Jag skriver "nästan " precis som tankarna snurrar 
iaf till 70 % eller 85 %
Lite respekt har jag för mina medmänniskor , för inte mår någon bra av att jag spyr galla på dom , då är det bättre jag funderar på bättre tillfälle

Men lite svar till ANONYM

* Nej han vill inte köra folkrace där vi kanske trodde

* ja jag tycker jag kan bjuda på min syn på ungdomars .... respekt / inte respekt för andra könet

* jag dricker precis så mycket vin och kaffe som jag vill

*Jag är lite överviktig jag vet om problemet 

* bla bla bla

men denna kommentar låter jag er läsa
........

God morgon 
Har följt dig en tid , man kan undra vem du är så bitter på ? verkar vara någon i din närhet som du upplever eller anser stjäl av din tid 

Det är inte bra med negativ energi . Verkar som du gärna vill leva ett annat liv än det du just nu lever

 Jag kan tänka mig  " du syftar på " den jag skrev h*n på ifrån helgen
japp den stjäl min lediga tid med maken

Nej jag anser mig inte vara bitter utan bara ego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är ingen glamour stjärna utan en vanlig Karlsson & anser faktiskt att just det livet som snurrar omkring mig är det jag anpassats in i

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du kan ju välja att godkänna dina kommentarer innan dom publiceras

    SvaraRadera
  2. Kamilla
    Ja det skulle jag väl kunna iofs
    jaja vi får se

    SvaraRadera