Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 oktober 2013

Hallå där i Rymden = skicka ner mitt inlägg


Jahop ser nu att inlägget om föräldraansvar & ta vara på tiden delat på sig ???????????
Bara 1:a raderna kom med 

Hm
tråkigt för det var ett ganska bra inlägg tyckte jag och iofs lååångt




handlade ju givetvis om hur vi föräldrar tar vara på tiden med våra barn / ungdomar

och att PRIO ETT ÄR JUST VÅRA BARN

Och vad lite som krävs ibland för att vi ska vara närvarande

Menar inte att jag alltid gör rätt ??  !!!

Men dessa lov som barnen har
jag har vänt & vridit under alla år för att vara ledig vet att 2012 jobbade jag mycket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
just v 44 
annars har jag faktiskt varit ledig med barnen många lov under åren

ok iår är inte Felix hemma men jag är ledig (nästan hela veckan ) ändå 

Handlade (inlägget ) om hur vi ställer upp på våra barn
och även hur vårat agerande kan förstöra både för mig själv & barnen


jaja ev. kommer det i annat , då jag gärna öser ur mig igen för det som är vårt viktigaste i livet
våra barn och lilla godingen







klart vi inte ska glömma oss  själva
men vänner  , tränandet får backa lite då

Tiden går fort så det gäller att hitta sina ljusglimtar  & ta vara på dom

4 kommentarer:

  1. Håller med dig , det viktigaste är våra barn

    SvaraRadera
  2. Jag inväntar gärna inlägget igen
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Vill också gärna höra dina tankar ang ta vara på tillfällen då du ofta själv ofta nämner att tiden inte finns

    SvaraRadera
  4. Sara
    Jag vet hur du menar och i inlägget skrev jag också hur Nellie / dottern kommer lite i kläm ..... med vårt intresse
    och lite om hur jag jobbat/ tänkte under åren dom var små

    Lisa kanske kommer det

    SvaraRadera