Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 oktober 2013

Så sant , men men


Detta är lite text ifrån en blogg som flera delar på fejjan 

Jag skulle också  kunna dela den ,,,,,,,,

Men har inte beslutat anledningen 
???

För att antingen delar jag den för att visa vilka dåliga föräldrar det finns & låtsas att jag aldrig har mobilen med mig på barnens aktiviteter 

Tyvärr faller jag på eget grep där ...
Då jag ju bloggat ifrån läktaren  

& då skrivit att då sitter man här och kollar på alla barnen &ser deras utveckling 

Eller 
Så kan jag dela den för att jag tycker vi är fruktansvärda och gör så här 

Men men 

Det finns alltid någon förälder som är värre än mig ,,,,,,

Och typ 2 som inte ens går och köper en kaffe 
Utan sitter 1,5 Tim och kommenterar andras barn &hur fel ledarna gör med barnen !!!

Och typ 1 mamma som inte vågade släppa sin dotter med blicken eller låta henne testa alla aktiviteter 

,,???????  ....,,,,,

Så med facit i handen 
hann 
*jag 2 kaffe
* skicka ut bild på fejjan (PÅ DOTTERN) 
* skicka Felix till sin träning 
*prata med svägerska 
*bla bl.a. Bl.a. 

På 1,5 tim & ibland blev det 2ggr / veckan 

Jag tänker inte lägga energi på om dom som delat den 
Har speciell anledning 

//
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar