Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 25 oktober 2013

Hos oss kör vi 30- minuters metoden

Glöm allt annat , denna funkade ju 

Nu är det ju inte precis så att jag googlat på just denna metoden ???   !!!!!!! eller läst i bilaga
Utan jag beslutade typ bara att den kör vi

Dottern protesterade vilt flera ggr och hade ursäkter och trodde inte alls på den



helt onödigt att börja med så lite tid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helt onödigt  bla bla bla 


Men men som strukturerad person som " jag ju är "
ps jag ljuger lite nu 

så sa jag bara till henne att nu ställer vi klockan 30 minuter och är effektiva 

både du & jag 

 vi hinner det vi hinner 

Gick tröööögt dom första 6-8 minuterna hon visste ju inte

* för litet
* använda igen
* kanske använder igen när ,,,,,,,
* INTE HENNES

Det blev 1/2 säck eller nästa 1 hel då vi ju redan hade börjat
typ ????? innan sommaren



och vi hann faktiskt rensa hela golvet ,dock är inte allt ihop vikt & inlagt i lådorna 

men nu väntar hon ju på att vi ska skifta rum mm 



men det kommer inte bli innan .........   ???????????????????  ????????

och det kommer i annat inlägg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar