Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 24 oktober 2013

Splittrade känslor


Det ska faktiskt bli " lite skönt" efter december
 eller



menar då garaget inte tar fullt så mycket tid att kunna vara som en familj

Vore trevligt

För oavsett när man börjar med bilen så krävs det samma tid ???

Men säsongen är ju det man längtar efter  redan i februari , oavsett vi inte vet nu hur den kommer se ut med grabbarnas körning eller våra uppdrag , men varför oroa sig för det nu

Just nu varierar dagarna med att önska vi redan var 2014
och även fundera på vilket år vi haft 2013

1 kommentar:

  1. Hej
    klart det kommer kännas långt till 2014 och då kanske februari
    Men vilket år ni haft med körning och jobb detta år , har varit kul att läsa om yngre sonen och hans början . Trevlig helg till dig

    SvaraRadera