Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 oktober 2013

Typ som vanligt MEN ändå bättre


Ibland känns det som jag skriver samma saker om helgerna ??
Jobb och folkrace &maken vid spisen 
Dock det sista är mest sista tiden 
Även om han lagar mycket mat så har jag nog mest skrivit det 

Men helgen som kommer (43) 
Ska vi äntligen till stugan och träffa svägerskan m familj 

Lite dum helg då Felix ska köra folkrace lördagen ska bli så himla kul att se honom igen 

Sedan har jag ju heldag på jobbet söndag 
Jaja 
Maken ska väl hämta Tulia söndag för några dagars mysa 
Sedan återkommer hon till helgen största frågetecknet är om Freddy kommer ut till oss 

Efter folkracen ska vår lille Fille med kompis till Karlskrona 

Men men stugan , brasan , rött vin & lite koll på lammen / fåren 
Sällskapet , dom andra ska basta 

Förra ggn missade vi precis att ta med alla spelen 
Funkade ändå 

Hoppas eran vecka blir bra & ni har någon dag ledigt nästa vecka 

//

2 kommentarer:

  1. Tror du ligger efter med inläggen ? men jag läser så gärna i efterskott eller hur man ska kalla det
    Kul med att träffa svägerskan igen , hoppas det gick bra på tävlingen

    SvaraRadera
  2. Så glad för din skull att det blev lov & svägerskan hade tid . Har sett bilderna innan men vill gärna ha info i text

    SvaraRadera