Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 1 oktober 2013

Bedöm mig utefter VEM JAG ÄR

oj hittade denna i utkastet från tidig sommar 

hade nog en dålig dag 
vem är jag ???
Inte så lätt person ..........att förstå sig på men men

Var inte så jag menade

Utan jag vill bli sedd enbart för den jag verkligen är 
eller dras över samma kant som ......
bara för att .........

Inte som personalen på Berguven dvs gruppen ...
Inte som kontaktperson till ..
Inte som förälder till ...  ... ... som gör si/så
Inte som Kurts dotter

Inte som fru till .....
Kollega till ... ... ...    

DÖM inte mig  pga någon annans handling eller ord

ÄVEN OM JAG matchar in på dom kategorier som är tidigare i inlägget

Jag vill vara jag


känna mig fri ifrån er

jag är faktiskt
egen individ
och självständig

 






Ja det sista är precis 100%
SANT 

2 kommentarer:

  1. Förstår precis du menar , jag vill faktiskt inte ens höra jaha du är hans syster eller annat
    utan jag är Sara Nilsson 32 år och lite till

    SvaraRadera
  2. instämmer helt i dina ord
    Varje person är egen individ
    men du eller ni är nog alla utsatta om man tänker erat arrangemang under sommaren så blev det ju säkert hela gruppen som får skit

    SvaraRadera