Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 14 oktober 2013

Har löst HUVUDVÄRKEN


Nepp 
Ska inte gnälla nu heller , men något stör mitt huvud 
Eller har iaf gjort 

Hur jag vet det ???
Brukar ha huvudvärk enstaka ggr / år 
Och nu har jag haft det typ 2 -3ggr på 1 vecka 

Men med IPREN &kaffe  & MASSA frisk luft 
SÅ ÖVERLEVER  JAG JU RESTEN AV DAGEN 
För just dom hamrande 25 minuter 
Kunde jag "stänga av " 

men nu såg jag ev orsak 

Det står ju FÖR DIG SOM GILLAR 
dricka med mjölk !!!!!!!

Det gör ju inte jag 

Eller gillar o gillar ...........

Jag dricker SVART 

JAja 

Snart är ju det paketet slut & vardagen blir normal igen 

Ciao på er 

1 kommentar:

  1. Hej där ogillar din huvudvärk
    och så bra du hittat en anledning
    Hälsning Sara

    SvaraRadera