Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 18 oktober 2013

Nästan ledig vecka


Så här tom har inte kalendern varit på länge 
Som denna veckan ,,,,

Jobba 5 timmar på hela veckan 

Och det på en vardag 
Tjoho 
Eller hur man ska säga 

Hur helgen ser ut är inte 100% klart ännu 

Dottern ska iofs vara med kompis , garaget är på schemat , folkrace snurrar också då yngsta sonen ju gjort något byte 
Så ev ska det fixas 

Han ville inte köra denna helg ,,,? 

Inser att jag bör titta ordentligt på mitt schema för starten 2014 

Eller iaf köpa en kalender 

Vi var kallade på lite snabb möte idag 
Och det rullade på ganska snabbt 

Dock återigen tycker jag det är svårt att sitta så och välja 

Kanske bättre att maila , sms 
Det här vill jag ,,,

Är fullt medveten om att tolkning kan ske på denna text 

Men det kommer bli spännande år att närvara på igen 

Jag är dock inte så känslig utan vi jobbar på och stöttar varandra i den mån vi kan 
Och använder oss av varandra 

Hoppas kan man ju iaf 
Ha ha 

Grabbarna kollar in filmerna sedan vårt folkrace 5-6/10 

Där det var varierande resultat 

Hoppas er torsdag varit bra , även om nu klockan snart  hoppar  över till fredag , eller hur lång tid SPACERYMNDEN 
tar på sig att publicera 

& vad den bjuder på 
Återkommer jag om (fredagen)

4 kommentarer:

  1. Har du inte inhandlat ny kalender ännu trodde du redan hade saker att fylla i, så skönt att var lite ledig i veckan . Så bra med snabba mötet önskar jag hade eran energi gällande fritiden
    Önskar er fin fredag

    SvaraRadera
  2. Hej
    Men är ni redan inne på planering inför säsongen -14 med erat intresse
    Hälsning Anna

    SvaraRadera
  3. Anna ja vi har börjat lite på 2014, det ska vara enklare att söka tillstånd då med rätt namn mm

    SvaraRadera
  4. Sanna K
    nepp inte ännu , har man intresset så finns energin
    är nu lite ledig igen pga höstlovet

    SvaraRadera