Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 oktober 2013

Nepp jag lever lnte efter klockan


Är lätträknade ggr jag kommit försent , iofs får jag tjata på övriga i familjen olika tillfällen 

Iofs gör jag inte precis som chefen vill .... !!!!!
Varje dag 

Dvs kommer i tid för att läsa mail , skicka mail mm mm 
Bl.a. Bl.a. 
Med dom A-4 sidorna  hon mailar med info 
Så 1 timme vore lagom ??
Innan mitt jobbpass 

Nu var det kanske lnte så jag syftade på 
Utan vi ställt om klockan ..........

Älskar att få tända ljusen  på kvällen ! Få komma ner på morgonen då maken tänt på bordet åt mig ( kärlek) eller ............




klart jag hade ljusen tända innan omställningen också

sedan den där timmen förstår jag väl , jag har ju Tulia här


Men ibland blir jag skrämd av hur tider ska anpassa oss

Hur mycket man bör/ måste hinna varje dag ??????

men vi själva är duktiga att DRA IHOP DET OCKSÅ

vARFÖR DETTA INLÄGG

Gillar inte stressen som jag ser förekommer i samhället

Jodå jag har jobbar dagtid och hämtat lämnat barn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar