Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 17 oktober 2013

Kloning Eller så SÖKS NY VÅRDNADSHAVARE




Jahop dax igen med krockat datum 

Makens syskonträff 
Med ungdomarnas "öppethus " på högstadiet 

Så jäkla trött jag blir 

Och storebror kan vi inte använda heller 
Men lilla godingen får hänga på höften 

För då har vi farfar/ farmor Bisan 
Mysa 

Jaja 
Återstår att se vem som lnte har någon förälder denna dag 

// ciao på er 

2 kommentarer:

  1. Men då får vi väl ha syskonträffen i skolan istället?!... Bra stora rymliga lokaler...perfekt!:-) Men annars hinner ni väl med båda, vi kan väl flytta fram tiden lite? Det där löser sig. Syns nästa helg:-) kram Gretha

    SvaraRadera
  2. Ha ha kanske vore något Gretha
    Klart det löser sig , är väl slut efter 12
    Men ändå tråkigt det krockar , men inget nytt för min del
    2012 jobbade jag &2011 var det folkrace

    Känns också som tiden borde varit uppdelad då båda föräldrarna kanske vill närvara

    Japp a

    SvaraRadera