Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 oktober 2013

Vilken lycka


Jag blir så varm i hjärtat av att höra grabbarna , så här kommer lite mera bilder 
Japp ni har säkert sett dom tidigare 


Grabbarna blev plötsligt upptagna igår , men när dom kom hem så strålade det om dom & man kan inte hålla sig för skratt när dom drar igång 
bäst tycker ju lilla Fille det är att 
han kan säga lilla MOssan till mig och brösta upp sig 
japp han är längre än storebror också 

 Jag har hört dom prata lite om dessa bilar  bla bla bla 
men igår fattade jag varför 

Detta lade jag ut på fejjan 

Foto: Yngsta sonen svävar som på moln 󾟤󾭝󾭝
Något byte på gång mellan folracebilar 
"Klart jag vet vilken " som är på väg HEMÅT 
dvs debutantbilen

Yngsta sonen svävar som på moln 🚗
Något byte på gång mellan folkracebilar
"Klart jag vet vilken " som är på väg HEMÅT
dvs debutantbilen
 — med Felix Fränkie Junior Karlsson.


Och 
Jag minns denna dagen som om den nyss passerat 
 lördagen v 8 
Och äntligen fick han köra folkracebil på banan 

Bilen ser inte ut så nu , vet iofs inte riktigt hur men om ni ser detta SVAR på min fråga / kommentar 

Beatrice Ågren Karlsson Den kanske inte riktigt är så "slät" nu


 Nej det är den tyvärr inte Beatrice  hehe









2 kommentarer:

  1. Hej
    vad glad jag blir jag ser detta , att ni verkligen försöker att hinna att njuta av sporten också
    Vem minns inte sin första bil ?

    När är säsongen inom sporten slut då eller går ni på övertid

    SvaraRadera
  2. Lisa-
    Säsongen är nästan slut , ev blir det 1- 2 tävlingar kvar för yngsta sonen
    Och blir det det ska jag försöka vara där

    SvaraRadera