Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 oktober 2013

Massa mysahelg


Fanns inte  större planer för helgen , förutom att kalendern var lite fylld med jobb söndag (för mig )

Fredag 
Yngsta sonen var iväg med skolan 
Och här hemma blev det grekisk pyttipanna & sällskap av äldsta sonen m vänner 

Kollade idol och tyckte så där om olika framträdande ,,,,

Trevlig kväll iaf 

Lördag 
Maken SKULLE bara iväg en liten sväng !!!!!!
Jodå , vet hur det är &även denna dag 

Ska inte klaga då jag fick en dag med gudssonen 

Här kollar han med Fille på datorn 



På tv rullade folkrace 
Ifrån EN STOR tävling som vi faktiskt hade önskat vi varit på 



Sixten höll igång , men ville inte av sig hjälmen 
Eller sitta i soffan 

Så på detta sättet somnade han iaf 20 sekunder 

Ha ha 
Han blev kvar hela dagen & lite till för 
När maken kommer hem 
Så var det bara att ta upp mera kött 
                11 PERSONER 
                 TILL BORDS 
                  SKULLE VI BLI

fullt hus  typ iaf 
Men det är härligt att ändå kunna vara sig själv 

Lite lugnt var det en liten stund 

Härliga samtal & många skratt blev det 

Dottern kom senare efter att ha varit med kompis under kvällen 

Så då passade det bra med övernatta för Maja 

Sällskapet åkte i 2 omgångar 
1 chaufför 

Såg att jag ju missat ta bild på yngsta besökaren 
Så jag bjuder på denna igen 
Klart vi gosade lite  
 Fanns lite att plocka undan efter allihopa , så jag fixade lite innan ögonen & kroppen tyckte tiden var slagen 

SÅ  lite efter midnatt gick jag FÖR EGET person fix i badrummet och till sängs 

Söndag 

Har redan skrivit att telefonen ringde ÄVEN DENNA MORGON 
Nepp är lnte förvånad ,,,,

Men blir så trött  💱❌

Urk = ibland  

Ungdomarna hade sovmorgon (tjejerna)
Felix &jag slängde på NGK IGEN 
så söndagen fylldes med härlig stämning 

Jaja tiden går fort så jag gjorde lnte så många knop innan plikten kallade på mig 

Jag är lyckligt lottad att få tillhöra denna familj & snart ses vi igen 
"På lugnare front " 

Kanske !!

Blir plötsligt medveten om att jag inte skrivit värst mycket om semestern även om vissa bilder redan är ute 

Men det kommer 

// ciao på er 




1 kommentar:

  1. Låter så härligt när du beskriver era helger oavsett du jobbar eller är ledig och hur ni nu hinner med varandra förstår jag fortfarande inte
    häls... Hanna

    SvaraRadera