Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 september 2010

Mår ganska bra

Ok onsdag är det hela dagen !!! Det har varit dåligt med tid här på bloggen men nu har jag lite tid, sen sist vad har hänt jo barnen haft fotboll & gymnastik ,Jag har ju haft underbar helg i Målilla i ledarskapet bitr tl med Sandra ,jobbar gärna med henne igen.Men när vet vi ju inte 

Jag  passade underbara Harry i måndags när svägerskan var på undersökning.
Har haft samtal med chefen på jobbet vi godkände varandra ha ha ,skojar bara men det blev bra samtal det har ju hänt lite på jobbet också men vi enades om att det blir nog bra framöver, hon var ju medveten om att jag tycker livet är fel ibland med dessa sjukdomar som finns runt mig ,men jag skötte ju mitt jobb ändå .

Konstaterade att jag & Uffe varit tillsammans i 14 år 31/8 

Barnen har ju fått en tjejkusin som nog ska heta VERA  en kopia utav storebror men mycket rundare kinder .

Har kommit igång med folkracen & dess planering inför hösten .

Dagarna kommer nog rulla på som vanligt känns ganska bra i magen idag annars är det tungt ibland,har ej varit på graven men vet att pappa förstår mig ändå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar