Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 september 2010

Biggest loser & idol

Jag är nog knäpp som fixar & styr undan allt fort som hundan  så det bara är att sätta sig i soffan lagom kl 19,58 med 1 kopp kaffe i handen &  både skämmas och fundera på vad tänker dom med  hur kan man ställa sig i tv-n och bli totalt dissad .Vilka dåliga vänner dom måste ha som inte kan säga till dom att tyvärr detta är inget för dig 

Detta med Biggest ..... ja hur kan man bli så stor ??????? jo man har stoppat i sig alldeles för mycket skit & inte tänkt på konsekvenserna 
Precis som jag gjort sista tiden ,släppt ut hunden på trädgården ,åkt bil till affären & absolut köpt godis enbart till mig  ,så visst jag skulle också behöva att träna men vara med i tv nej tack .
Och hon som blev gravid  ja ja ja nu åkte hon ju hem tillsammans med "pappan " som inte vill vara tjock så han kan leka med barnet nu är det ju så att hon var i v 7 och det är ju ca 40 v man går under graviditeten & leka med barnet han hinner nog tappa något kilo om han verkligen vill & inte blir sken gravid med henne .


Jag ska ta tag i detta men inte just nu idag utan annan dag ????????????????menar ju kilona ej graviditet 

Ok väger väl inte överdrivet mycket men hade ju faktiskt tappat lite på senaste tiden ,utan någon större anledning eller medvetet  val.

Det blev lite komiskt igår hemma under Biggest .... då Nellie säger att jag är gravid ?????? Felix protesterar direkt vill absolut inte ha en lika syster till ,men då säger jag nej men 1 liten bror kommer det nog bli ,kompisen hemma till Freddy säger efter en tyst minut är du gravid ????
Jag hinner ju absolut inte svara innan min ÄLSKADE MAKE ABSOLUT INTE .

SÅ DÅ VAR JAG JU TVUNGEN ATT SÄGA UNDER SKRATT ATT NEJ DET ÄR JAG INTE , 

Det var faktiskt igår för 11 år sedan vi fick reda på att vi skulle ha lilla nellie gud vad tiden går fort.

Nu har jag druckit kaffe utan att sitta vid tv-n ha ha 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar