Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 september 2010

Helger !!

Visst är det härligt att veta att barnen slutar lite tidigare på fredagen,så helgen blir längre,men inte blir det gyllene dagar i vårt liv med lugn & ro  .

Jo imorgon behöver inte klockan ringa utan vi kan gå upp när vi vill "tror jag " .Jag jobbar em & fotbollen har flyttat runt från söndag till lördag för att sedan plötsligt vara ikväll så jag missar den jävla skit tycker jag om det .


Det skulle ju varit folkrace i 2 dgr men inget utav det blev det ,så lite mindre stressigt kommer ju dagarna vara ,men jag har lärt mig under alla år att det blir sällan så lugnt som man kan tro när något blir inställt/flyttat men det gör absolut inget för vi har det ganska kul ändå.


Ikväll efter fotbollen ska kompis sova över hos Felix får väl se hur stämningen är för tyvärr spelar han ju i motståndarlaget i fotbollen .

Helger annars här hos oss är ju ganska upptagna ,med massa olika saker som berör oss alla eller endast barnen .
Handbollen skulle visst börja nästa vecka så då blir det kolla kalendern för att anpassa sig .

Vilken tur att man kan ha helg när man vill hos oss ,brukar ju faktiskt ha mys hemma med barnen onsdag/torsdag .


Har ju skojat någon gång att tänk att endast ha 1 barn och att den inte har några intressen så mycket tid det skulle finnas då .


Men gud så tråkigt det skulle vara ,kan absolut ej tänka mig ett annat liv än det vi har hos oss //ha ha .


Dax för lite fix inför em /kvällen så den rullar på för maken & barnen ,det är ju trots allt helg & då ska det ju vara lugnt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar