Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 25 september 2010

Ledig lördag

Vet inte riktigt när ingen klocka ringde sist på en lördagsmorgon så nästa alla i familjen var berörda och tvugna att gå ur sängen , pga jobb , folkrace,fotboll.  Men skönt var det iaf att veta att frukosten kommer att dröja lite
Men visst är det lite inplanerat som händer för ännu är ej allt slut eller startat upp ordentligt 
Lördag :
Maken skulle ju vara hjälpsam och  agera flytt-karl "så klockan ringde ju "men snabbt av med den då ju & vända sig om lika snabbt under täcket och invänta lite längre lugn.Vet ej alls hur länge han blir borta heller men känns ju lite synd att vi ej var hemma tillsammans
Fotografering för handbollen för sonen då ca kl 13,30-14,00 ????


Söndag
fotbollsmatch sonen  kl 11,00
      -//-        dottern  kl 15,00
Vara hos Leena       kl 16,30 för att fixa inför folkracen nästa helg

Men ändå är det så skönt att veta att det fixar sig utan massa slit & stress under denna helg.


Sedan vet jag att det krävs planering inför nästa helg utav mycket för då krockar fotboll/ handboll med folkracen !!!!!
men det tar vi då ...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar