Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 september 2010

Nu är jag färdig

Ok nu har jag nog "önskat" knappat in  schemat  färdigt v 45-52 hur jag vill/vill inte jobba framöver  ,så det blir att lägga på lite tc + vid tillfälle jag ramlar in på jobbet ,för inte lägger jag schema hemma gratis skulle inte tro det  men som sagt ännu är det inte färdigt utan sedan efter sammanräkning ska det ju diffas  fram & tillbaka , jag diffar massor varför ????
det har jag inget bra svar på men så är det & jag är nog för snäll där när jag ser hur det fattas mm , undrar hur många fler som ändrar lika mycket som jag ,självklart har jag ju vissa turer som är anpassade för att passa mig/ barnen o  släkten bra ,dom  får  någon annan  ändra sig på om det skulle behövas , jag borde bli bättre på att använda veto ikonen  för ibland vill man ju faktiskt inte ta semester utan bara var lite ledig .

Ska nog sätta mig i lugn & ro redan snart och titta över v1 -8  2011 måste det väl bli ???? då är det ju sportlov v 8 så sista veckan kommer det nog endast önskas personalmöte och då ev helgen innan eller efter så veckans vardagar  blir lugna.

det är nu också klart att vi ska tillbringa ngr dagar i stugorna under höstlovet men vilka återstår att se & lite dagar runt julen kommer det också att bli så underbart att ses igen älskade svägerskan m familj  men självklart ska vi ses innan dess ju .

Har också bestämt mig & funderat färdigt på att jag måste nog tänka på vilken motion jag fixar tillsammans med hunden , det måste bli längre promenader ,HAN BEHÖVER JU   röra på sig mer än han gjort sista tiden  & KANSKE JAG OCKSÅ ??????????
Nog om detta idag är det ju skoldag så visst finns det läxor att titta igenom tillsammans med allt annat ,har tvättat & startat dammsugaren en liten sväng på undervåningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar