Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 september 2010

Förändring

Japp då har jag nog kommit på att nu kommer snart förändringen till oss ??? vilken ????


Jo nu fylls snart helgerna enbart med jobb & handboll så nu ska vi nog få tiden att kännas att den faktiskt finns där .
Dotterns handboll har inte börjat eller hon har inte börjat ännu ,för någon nämnde att det krockar just nu med fotbollen & då gäller ju fotbollen september ut.Om hon nu ska fortsätta återstår att se ??


Sonen var ju då och spelade match med 97:orna  tyvärr förlorade dom så någon stärkelse inför deras (98:orna ) egna match hemma på söndag blev det ju inte .


Tiden ja vad ska man säga ,jag har suttit och önskat schema nu v 45-52 hade ju redan lite redan inplanerat med släkten  så givetvis var det inte så jäkla enkelt att få ihop det ,& hur vill jag jobba jul/nyår ???????????
 Lagom vore ju bra  ha ha självklart så behöver ju alltid någon jobba under dessa helger har inte riktigt koll men jag jobbade ganska mycket förra året även julafton var det ngr timmar .

Visst ska det bli lite skönt att det blir lite lugnare på helgerna för dessa handbolls matcher är ju ibland vardagskväll så då blir helgen ledigare .

Det blir en promenad till willys idag så det är lite förändring även där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar