Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 6 september 2010

Yes helgen funkade ELLER ???

Ok måndag igen och barnen kom iväg lagom tid till skolan utan större problem  ,Hunden rastat & tvättmaskinen startad japp precis en vanlig måndag .

Helgen bjöd ju då på jobb för min del funkade som det brukar ,sov iofs  lite dåligt natten till söndag då jag hade jour utan anledning ?????
Barnen har varit med kompisar så mycket det bara gick , Men lite fel blev det på fredagen med Nellie som vi ej visste vart hon var men det löste sig efter lite"mycket " oro & många samtal runt för att hitta henne .
Felix spelade ju match mot Sk lojal var en match dom BARA MÅSTE VINNA  och det gjorde dom ju också med 7-6 jippie  jag tror jag fick 3 uppdateringar ang matchen 
4-2
6-6
7-6
Som sagt som innan i bloggen så skulle ju kompis sova över från motståndar laget  och så blev det ju också ,han sov visst 2 nätter .


Söndagen hade familjen det lugnt & skönt ,när jag slutade jobbet blev det att åka mot Kulltorp för att träffa barnens lilla kusin Vera gud så söt & liten snutta det var  med mycket kolsvart hår det var ju självklart lika kul att träffa Harry igen  så stolt storebror som pussade på lillasyster.Uffe smilade också upp sig trots han säger han ej gillar småbarn ??????  avslöjad ha ha  ,vet att vi snart träffar dom igen för vi brukar ju ses ganska ofta .
Snart dax att planera in höstlovet i stugorna så det är ju redan i tankarna & då lillejul med familjen är snart inskriven & Veras dop så kalendern i dec är påbörjad .jag måste nog sluta arbeta annars hinns inte allt med iår .


Helgen som kommer är det ju fotboll & folkrace ,längtar faktiskt redan & jag är ledig  jippie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar