Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 21 september 2010

Helg,fotboll, jobb

Den här helgen var som alla tidigare ,förutom att vi jobbade både jag & maken men barnen visade upp en så duktig sida och ringde inte hundra ggr på mobilen för att ställa en enkel fråga om något dom knappt behövde fråga om .självklart blev det ngr samtal 

Det  har det ju också då spelats fotboll våra underbara tjejer vann sin match tror 6-2 ligger topp 3 i sin serie.
Men  våra P-98 förlorade derbyt mot Vimmerby jä.... skit också  tur jag ej såg matchen ,men sonen var ej med pga lite missförstånd ,han har varit lite off denna veckan "enl mig ",så genom samtal tränaren & honom i söndags fm  blev det att vila dig till nästa helg.Men som sträng & kontrollerande mamma så tolkade jag det som att han inte fick vara med pga dålig laganda i veckan .Tror att de kommer ifatt honom lite nu med vad han blev utsatt för förra veckan ,då hans cykel blev väldigt intressant för andra 


Så var det ju absolut inte för jag träffade tränaren i affären  & han undrade om lille F var pigg och ville/kunde  vara med 97:orna på match SJÄLVKLART SA JAG  JAPP DIREKT .


 Tyvärr kan grabbarna ej bli seriesegrare i år men dock en stark 2:a om dom visar vad dom går för nu 2 sista matcherna .

Annars har helgen varit ganska bra ,god mat har maken lagat och vi ätit middagen ihop dock lite senare än vi brukar.

 .Ingen folkrace i helgen dock blev  det en  liten garage fest ,maken skulle bara kolla läget 1 tim ca ???????  kl var väl 02,00 när han kom hem "varför är jag förvånad "

Söndagen avslutade vi med dvd  & lite chpis o godis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar