Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 september 2010

Varför längta

Jag ser dom vid flera tillfällen när dom ska gå in & ha det mys ,trevligt umgås m varandra  prata om allt möjligt om man nu vill bjuda på sig ,sedan kommer någon med 1 ännu mindre än ens egen .
Jag gick 3 ggr/veckan både här och i Vimmerby  länge gick vi & gud så härligt det var jag menar ju mammorna som är på väg till öppna förskolan med sina små jag är avundsjuk så avundsjuk.
 men av vilken anledning om man tänker efter man går upp 10-12 kg eller jag gjorde ju det  12 första  & 10 sista och man tappar ju nästan bara hälften  ha ha får vara vaken mer än man önskar,luktar lite surt/sött och  någon annan försöker att ta överhand över tider & planering bla bla bla 
jo jag saknar det livet massor hade lite svårt att förstå när dottern låg i magen & mina 2  nya kära  vänner med bebis i magen dom också att dom hade precis börjat   och jag skulle snart vara klar fy så konstigt det var ibland,


Ja ja nu är det ju så att  jag MÅSTE BYTA UT MAKEN  om jag nu skulle vilja ha fler och det är inte så aktuellt känns det som ju .


Ev funderar jag på att fråga om vi ska flytta ,för på något konstigt sätt har våran flytt med graviditeten att göra för vi har fått  reda på att vi är gravida 1 månad efter vi flyttat .


Nej det blir ingen mer flytt åldern tar ut sin rätt snart & det finns allt bebis att låna runt oss om vi nu vill .


men längtan finns där ändå ,så mysigt det är 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar