Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 24 september 2010

Partyt !!!

Nej jag köpte inget ,var lite sugen på byxor/thigts till dottern men icke blev det någon beställning.


Den nya säljaren var väl inget vidare men ok ganska ny var hon väl ???Men gillade den förra skarpt hon berättade på annorlunda sätt & bäst tror jag dom med mindre barn tyckte då var väl att hon kunde jämföra strl med sin egen son "går ju endast om nu har egna barn "


Jag fick ju lite fika ändå "ha ha " värdinnan hade ju skojat att ENDAST FIKA OM MAN HANDLAR  
smakade bra med kaffe & små chokladbollar ,digestive.Tårtan smakade jag inte för tyvärr är jag ju lite pipplig & ville inte fråga vad hon hade i den ,och så hade jag ju snart tänkt BÖRJA TÄNKA PÅ FIGUREN .


Vi pratade lite snabbt om andra partyn som cirkulerar i hemmen ,det finns ju snart på allt "även om vi ej behöver det "
Men kvällen får godkänt med betyg 8/10 så nu är det väl bara att vänta på nästa party & då hoppas jag ju att värdinnan från torsdagens party  är säljaren  lycka till .


Men det bästa på kvällen var att få träffa små tjejerna som jag fick hålla om & även mata .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar