Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 25 september 2010

Pengar & barn

Jag blir tokig snart på dessa Barn & pengar till ??????????????????????????????????
Ok var ju "snäll " igår mot sonen, han slapp att följa med till svägerskan & gratta henne utan han ville så gärna följa med polaren & den familjen och shoppa lite skulle ej titta på ngt särskilt utan bara ev .....
Jag fick sms utav honom han hade köpt ngn jacka utav märke ??? jag hade ingen  susning vad /hur ?????
men ok
  elller nej  inte helt ok för det han absolut inte behövde titta på enl mig var just jacka !!!!! men vad ska man säga ?????????????????


Jackan köpt & passade väl bra . Nu på fm efter jag varit iväg snabbis i äffaren så " mamma" kan jag åka & bada ,sedan DU SKA GE ............ 100 KR SOM FATTADES FÖR JACKAN IGÅR & SEDAN  efter fotograferingen idag så SKA JAG ÄTA PÅ SIBYLLA.


Jag blev ju då direkt SURA ,TRÅKIGA , ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MAMMAN  vi får aldrig göra något kul 


ja ja ja  det kanske blir bra senare 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar