Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 maj 2011

Annan svägerska

Har haft samtal med 1 utav mina svägerskor inte "den jag brukar träffa"  utan 1 av dom andra 3 . Herregud vad vi kan komma in på olika saker snabbt .
Jag undrar om hon vet hur glad hon gör mig med sina samtal 


 

2 kommentarer:

  1. Hur ofta träffas ni både den du brukar träffa o dom andra . hur hinner du med allt

    SvaraRadera
  2. Anonym- Den jag brukar träffa (ha ha ) ja svårt att säga men minst 2 ggr i månaden kanske ibland mycket oftare vi har 5 mil mellan varandra men träffas ibland på mitten. Just nu kanske det bli lite mindre då vi är ganska upp-bokade med motorsporten, men om det är tävling i Vimmerby så är dom oftast där.
    Dom andra 3 det varierar men du vet med stor släkt så blir det mycket kalas i olika omgångar +, påsk jul, nyår.
    Du undrar hur jag hinner allt !!!!!
    jag prioriterar enl vad som passar mig o min familj dvs ej kliniskt rent hemma !!! ha ha
    och lyssnar på vad som ger glädje åt min familj och det gör jag / vi

    SvaraRadera