Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 maj 2011

Mina fina

Ligger i sängen för att slappa lite,har glömt vilken kanal det var något att somna till senare ha ha , hoppas kunna sova bättre inatt men är ju nästan säker på det då Felix ju är hemma igen. Han hade köpt present till Nellie och hon blev så glad över att få vara med att hämta hem honom från resan & givetvis sin present . Och han kramade faktiskt tillbaka när hon tackade för present "tillhör inte vanligt sista tiden " men han har ju hälsat till henne.
Jag blir så stolt över dom vissa kvällar när dom pratar om saker vi gjort eller vill göra. Hoppas vi snart allihopa kan göra något speciellt snart , vad nu det speciella skulle kunna vara med?????

Ja ja tillbaka till mina fina barn som är på fotot och som ger mig mycket huvudbry !!!!!
Men som fyller varje dag i mitt liv med deras kärlek. Tänk att världen har så mycket glädje o kärlek till oss.
Har inte kommit på vilken kanal ännu jag gick upp för att kolla på men känns som om det är fel iaf . Nu blev det även väldigt tyst nere så kan anta barnen sover under varsitt täcke i soffan , men på något sätt så känns det som när jag vaknar till imorgon så ligger någon av dom här bredvid mig i stora sängen.
Nu får jag kanske hämta lite utav Uffes parfym till kudden o krama den hårt.
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

  1. Ha det gamla triket på kudden. Kom du på vilken kanal det var ?

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr tror jag ju att jag somnade till "fel" program.
    Funkade med tricket med kudden.

    SvaraRadera