Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 25 maj 2011

Svårt att prata

 Hittade 1 gammalt inlägg i utkastet så jag slänger väl iväg det också 


 Ha ha tänker ju ni nu som faktiskt känner mig att (svårt att prata ) har jag ju absolut inte !!!!!!!!!!!!


Jag menar ju inte så utan att ibland kommer känslan att det finns saker man inte pratar ut om med någon i sin närhet , något som är så där obestämt svårt eller vad ska vi kalla det jag syftar absolut inte på att jag bär på hemligheter som kan krossa något om dom avslöjas utan mest bara vardagliga saker som bara rullar på utan att vi snackar om det .


Sedan väljer jag ju vad jag vill prata om & sådant jag vill ska vara på mitt sätt tar jag ju knappt upp ha ha så har vi inte pratat om det så ????????så har vi inte gjort det  och då blir det som jag tycker 


Kom på att uppe i bloggen på beskrivning utav mig själv så står det 
Är absolut inte lätt att leva med !!!!!!!!!


Undrar varför jag skrev det ????? för på något sätt så tror jag ju att det är världens enklaste att göra det.


Nu är det väl säkert så att i alla familjer finns det ämne som är "lite tuffare" än andra saker 

2 kommentarer:

  1. Ja på något sätt förstår jag ju att du inte kan vara tyst , men självklart kan du ju det vid rätt tillfälle
    och detta med att leva med lätt /svårt
    det varierar nog hi hi

    SvaraRadera
  2. Ha ha vilket inlägg det kan ju träffa precis rätt , fattar precis vad du menar även om det inte är så lätt att säga vad som ibland är svårt.Men hos er är det väl tiden som är lite knapp med att prata .
    Och detta med att du skulle vara svår att leva med tror jag inte bara du har folk med humor i din närhet

    SvaraRadera