Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 1 maj 2011

Du ger mig glädje

Tänk så lite det är som gör oss så glada vid rätt tillfälle . Jag vet att jag inte är unik eller situationen så himla speciell eller hur jag vet jag är älskad.
Men när nästan 2 dagar bara försvinner & tillfällena till samvaro inte finns alls , så måste jag ju få säga att jag trots detta har en underbar make som vet hur han ska ge mig små vinkar om att jag är saknad Och Älskad .
Jag vet ju redan detta "ha ha" men gör ju absolut inget att bli påmind . Även om saker sätter allt på prövning när stormen bara kommer & slår isär allt så har
han varit vid min sida .
Finns ingen garanti hur länge detta kommer fortsätta men just nu känner jag mig värdefull .

// Trevlig kväll

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig beskrivning

    SvaraRadera
  2. Kul att du nämner din make lite också

    SvaraRadera
  3. Ja man får ju hoppas att alla känner sig älskade under livet. Rätt att man inte vet hur länge det håller i sig utan njuta ska man göra under tiden

    SvaraRadera