Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 25 maj 2011

Bryta något i ryggen

Nej nej, det är inte så att jag har ont i ryggen ,men fastnade lite i nyhetsmorgon innan och då var Tomas Fogdö där tillsammans med någon annan, tyvärr uppfattade jag inte om han också blivit skada i olycka men han var läkare .


Självklart så finns det ju ingen möjlighet att veta hur jag själv eller samhället kommer att fungera om nu något skulle hända mig .


Men det jag skulle komma till var ju deras uppfattning ( läkaren o Tomas ) om dom första funderingarna folk hade / har  efter att skadan kommit .


Tydligen så är ju sex driften stor  så det var bland den första frågan folk hade hur är det med det "kommer jag kunna att ha sex igen " 


Självklart fattar jag väl att tanken måste komma , men kanske inte det första jag hade trott (nästan) att folk skulle fundera på ??? att fråga om , utan ........................ jag vet inte så här på rak arm , 
Men om jag hade haft små barn skulle nog dom första funderingarna gå till fixar jag att ta hand om dom på bra sätt.


Ibland kan jag känna att man skulle försöka värdesatta sin dag bättre & bara njuta av det positiva runt oss för det finns mycket glädje .


// Ha en bra dag 

1 kommentar:

  1. Jag hörde också hur dom pratade om lite funderingar , lyssnade inte så länge men visst var det stor % som i 1:a tänkte på intima livet. Håller nog med dig ang barnen

    SvaraRadera