Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 maj 2011

Omtanke

Jag mår ju ganska bra nu ?? misstolka inte detta jag är inte sjuk men har ju lite runtomkring mig & det hade ju en "gammal "jobbar kompis  ps yngre än mig  till mig upptäckt här  i bloggen och hade skickar ett meddelande till mig och undrade hur det var, hon hade blivit orolig för mig . Jag svarade som det var att pga sjukdomarna som finn inom familjen så vill jag undersöka saken närmare. Resultatet kan ju iofs ta ca 6 månader om dom nu inte ser något oroväckande på Systers blodprov dom ska testa  då går det nog fortare .


Men tack snälla  C för din omtanke för mig o min hälsa . Hoppas ni också har det bra 

1 kommentar:

  1. gullig du är som tackar mig så i bloggen! :) Klart man blir orolig.....det är ju så mycket otäckt runt omkring oss och som tycks drabba var och varannan i ens närhet. Önskar dig allt gott i fortsättningen också. Vi mår bra här i vårt nya hus och på våra nya jobb och i nya skolorna! Härligt att ha så nära till våra gamla vänner som vi ofta reste till innan vi flyttade. Härligt att ha nära till en storstad också. Må så gott. massa kramar C

    SvaraRadera