Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 27 maj 2011

Mår så där idag

I min rygg är det bättre men har ändå tänkt att ta det lite lugnt , blir jobb i em /kväll 4,75 tim så det fixar sig nog .Annars får jag hoppas mina kollegor är snälla mot mig


Men annars så känner jag mig inte så värst pigg , saknar GIVETVIS UFFE MYCKET  men det går bra ändå ju. 
Får väl hoppas jag piggnar till av kaffet som snart är färdigt nere i köket , blev ju tidigare morgon då Felix skulle iväg på klassresa kl 07,05 skulle han var på plats för att få bra plats i bussen ????höll på att glömma hans pengar & vilka turer det varit om dessa pengar  hua hua tonåring !!!!!!!!!!!!!


Ha en trevlig morgon/  fm 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar