Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 12 maj 2011

Nellie 11 år


Japp vi hade ju kalas för" lilla " Nellie och självklart så fick hon ju bestämma vad det skulle bjudas på. Päronsplitt glass var på 1:a plats sedan då till oss andra fick ju jag välja & även jag ju gärna valt chokladpudding m massa grädde Så blev det kladd kaka & glass .kan ju säga att all kladdkaka tog slut och nästan alla Päronsplitt glass då vi ju plötsligt blev 13 personer istf ca 8-9 jag trott men det är helt ok för oss som oftast har dörren öppen .Slänger absolut inte ut någon även om dom inte direkt tillhör släkten HA HA
Självklart blev det paket &sång ute på altanen. Mycket nöjd tjej gick till sängs på kvällen med ytterligare nya kläder fram lagda till skolan.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Jag undrar när du kommer skriva att du INTE SLÄPPER in någon i huset hi hi
    kladd kaka med glass är ju underbart

    SvaraRadera