Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 maj 2011

Energi

Jag ville bara säga att på något sätt har det hoppat i lite energi inom mig om???
Vi ska inte överdriva nu utan lite lagom nivå, ska till klubben idag o fixa med lite papper som ska sorteras i pärmar ca 400 tror jag , eller det måste vara mera runt 60 ska sitta i pärm till tävling i juni & över nästan 400 ska sitta till v 28 . Jag kände jag kunde börja med detta har ju redan svarat massa gånger i uffes mobil Ang Semesterracet 2011 och ut ska ju alla papper ändå ?
Min Älskade mamma frågade om Vi behövde hjälp , hon har ju faktiskt funnits där under många år & gjort massa olika saker . Förra året så var det räkna fribiljetter till funktionärer som föll på henne .
Och som jag skrivit tidigare så är det mycket folkrace nu inom TL biten, det värmer i hjärtat att bli uppskattad & tillfrågad och få möjlighet till utveckling.
Så nu hoppas jag på trevlig o då ska vi försöka visa Emelie lite mer av Tl biten.

Ha en underbar dag, hörs snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar