Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 maj 2011

Grå tisdag

Fy så himla tråkigt det var att vakna upp idag då !!! inte för att jag hade planerat särskilt mycket ,men nu kan jag ju säga att det var ju inget som hoppade på mig direkt .Ha ha


Nu är det ju så att morgonen/ dagen  precis vaknat så visst hinner den kanske förändras under någon timme ??
Annars hoppas jag väl att dagen blir lugn o go . Affären ska få besök av mig det blev beställning på Lasagne till middag & det finns inte så mycket hemma till den , så det återstår ju att se när jag kommit hem och ska packa upp om det kändes som "Lasagne dag idag "


Det ska iaf KÖPAS KAFFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kvällen ska bjuda på fotboll Felix ska få spela ngn minut men absolut inte för mycket ansträngning
Nellie har träning också , så måste nog kolla över hur min planering blir då det är match i Vena och träningen är här i Hultsfred 


// HA EN BRA MORGON/ FM

1 kommentar:

  1. Det blir säkert lite ljusare ute snart o du hamnar på altanen med 1 kaffe

    SvaraRadera