Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 10 januari 2012

1: a utmaningen 2012

Denna hittade jag hos Anna  Här och självklart så tänkte jag kolla igenom den 

Håll i hatten för nu kör vi!

1. Vad gjorde jag för tio år sedan?
Hm, Januari 2002... Då började jag jobba som assistent  på särskolan 
2. Vad jag gjorde för ett år sedan?hm idag eller typ ? Ja på den får jag nog gissa , samma som nu blandar dagarna med skola för barnen o jobb för oss vuxna + alla aktiviteter

3. Fem snacks jag gillar!  Hm igen! snacks  vad innefattar det ??  *ostbågar,* snusklubbor,* grönsaker i dipp,*nötter (även nyttiga),  *digestive ?

4. Fem sånger jag kan hela texten till:Ha ha där lägger jag mig nog platt, men självklart så finns det säkert någon om jag får fundera 

5. Fem saker jag skulle göra om jag vore mångmiljonär!* Ta semester med min familj,* starta eget företag,*köpa husbil till maken ,*Renovera huset,*Självklar skänka pengar till cancerfonden 

6. Fem dåliga vanor!Ha ha *pratar för mycket,*avbryter folk,*äter för mycket godis,*Handlar varje dag,*???? ev finns det något mer ??

7. Fem saker jag gillar att göra!* dricka kaffe, * träffa folk ,* olika möten ,*JOBBA FOLKRACE ,*slappa med min  familj & läsa i mån av tid 

8. Fem saker jag aldrig skulle klä mej i eller köpa!Denna är farlig !!*Randiga byxor,*Träskor,*Dalmatiner päls,*Höga svart lackstövlar,*ONEPICE  hoppas iaf
.
9. Fem favorit leksaker! Hm hur tänker man här ?ändrar lite till saker tillsammans med andra !! * min mobil, *Buzz, *Rappakalja,* foton på ipad/ ipod* vet inte  riktigt ?

10. Några personer jag vill se göra den här utmaningen!
Det överlåter jag till fantasin ha ha 

 Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Det var lite lagom info , men visst är det ibland svårt att svara.

    SvaraRadera
  2. Ska du be maken flytta till husbilen & själv ska du bo i renoverat hus ? eller

    SvaraRadera
  3. Nej självklart så tänkte jag ju följa med maken på semester i husbilen , men är fullt medveten om att det då skulle bli resor som jag inte var välkommen att följa med på

    Ja ibland lite svårt att svara på olika frågor

    SvaraRadera