Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 24 januari 2012

Du skriver för fort & funderingar på möten

Har bläddrat igenom lite bloggar och  ville kommentera , så nu ärligt talat har data världen blivit knäpp  för helt plötsligt så kom det upp 1 ruta DU SKRIVER FÖR FORT 
HA HA  tänkte jag för mig själv . Men vid nästa kommentar så kom samma ruta upp ??????


Så nu till del 2 = möten


Jag är ju helt vanlig person som har lite fritid ( lite )  och sedan jobb som kräver  olika möten , ibland önskar jag att jag var vanlig kontors råtta & inte hade några intressen så jag kunde göra precis vad jag ville utav min tid , bara jobba typ 8-15 ha ha 7-16 då  kort lunch mitt på dagen . ledig all annan tid  alla helger . Barnen inte hade något  heller utan bara skola & kompisar 
       
ibland  skrev jag ju !!!!!!


Blir bara så irriterad och störd av att vissa saker inte blir som jag vill eller typ förstår , går man ut med 1 fråga om något och man ska typ rösta så ska väl antal röster vinna  eller  ????  ja ja  blir säkert bra 


men vad tid man ger utav sig själv bara för att man då har 1 jobb   ok det är skitbra att prata om även småsaker.


Kom också på att vilka olika positioner man intar på dessa jag ska vara lugn o trevlig idag  eller iaf försöka . Jag ska nog  förtsätta mina funderingar på att byta jobb  för just nu är det ju bara fritidens möten o planering som är kul men det är ju också jätte bra  eller så kan man säga 
skitbra 


Hm nu när jag rullar igenom detta inlägg så handlar det ju inte om något  alls men det bjuder jag på 


// Ha en bra fm 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar