Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 31 januari 2012

Samma början

Är jag kanske lite miljöskadad/ rutinbunden  ifrån mitt jobb ???  nej absolut inte  men kan ju nästan tro det eftersom mönstret är likadant varje tillfälle som jag sätter mig  här med datorn nästan iaf.

Kaffekoppen står bredvid med rykande varmt kaffe o lukten/doften  sprider sig .


Jag får väl försvara mig eller det måste jag nog inte men men  så här är det ju genom att säga att jag ska ju ut snart igen för att ta en promenad till biblioteket jodå jag har 1 bil men varför starta den i denna kylan och släppa ut massa avgaser ha ha  jag som älskar bensinlukten i både kyla & värme 


Nej skojar lite men har bestämt att jag ska gå till biblioteket för luft är bra & nyttigt för oss alla . Har lite annat att göra innan så jag kommer allt att hinna mer än 1 kopp
blev så glad när jag öppnade fejjan idag hade fått inbjudan till kaffe på torsdag  hoppas verkligen inget kommer mellan för jag vill så gärna träffa personen som bjöd mig.

Ok dagens datum 2010  var alltså min /mitt 1:a inlägg här  satt ju även då med 1 kopp kaffe, på facebook kan man ju göra 1 test vilka ord används mest ????

då var det självklart kaffe i toppen 
 men folkrace/ möten  inte långt efter 
kanske skulle vara kul med det testet här också eller göra det nu igen ??

Man är ju vanemänniska om jag nu ska tillbaka till rubriken , för visst går varje morgon i repris ?  med vissa små undantag beroende på jobb eller kanske aktivitet.

Hm det får räcka just nu , ska bläddra igenom lite bloggar till har kommenterat på 3 innan jag satte mig ordentligt de som jag har som fasta sidor i mobilen typ så som fejjan, klubbens hemsida, fotboll/handboll
 . Måste kolla hur jag tar bort några som inte skrivit på länge eller då jag tyvärr skrivit fel adresser ?? funkar inte så bra att hitta papperskorg bredvid "namnet "


så ni som iaf skriver varje vecka behöver inte riskera att falla ifrån  hoppas ingen försvinner av misstag . 
jag återkommer säkert under dagen måste få ordning på lite i utkastet om det nu ska läggas ut om det nu är aktuellt ?


//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar