Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 26 januari 2012

Hemma med sjukt barn dvs vab

Självklart så har förkylningen slagit till här i.  huset , inte med orkan styrka  men det räcker med den hastighet som den ju nu då hade .
Det är dag 2 nu hemma hos oss , men kommer bara bli 2 för imorgon ska hon iväg igen hoppas jag får ju kolla över hur dagen ser ut efter lite aktiviteter / läxor 


Det är ju skittråkigt att vara hemma under dessa dagar  tycker iaf jag  även att det inte är någon större stress.


I rubriken står det vab , det var ju bara igår som jobbet fick klara sig utan mig ? jobb några timmar och även 1 personalmöte med kaffe & smörgåstårta och logoped besök . Men kände verkligen att Nellie behövde mig hemma så så blev det .

Idag hade jag inte inplanerat något särskilt , så det stör ingenting att vara hemma idag .


Tror dagen kommer bli ganska så lugn eller hoppas kan man ju , utan större konflikter som ibland handlar om oväsentliga saker .Men som sagt Nellie blir  12 år och är ju ganska så lik mig så det finns humör i detta hus  det kan jag lova .


Jag har ju självklart världens bästa barn  ibland ha ha 
Nu mys med fröken i huset 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar