Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 4 januari 2012

Hur har jag börjat 2012

Nej jag tänker absolut inte ställa mig i gnällgänget , för jag hatar verkligen folk som gnäller över allt (inget ) och vill få folk att tycka synd om dom .

Ok jag vet att vissa inte mår så bra utav olika anledningar lite ok ändå för vissa 

Men nu till mig !!!
 jag är nog lite dålig , för idag har jag på mig tunika helt ok men under har jag typ jogging byxor . Näsan är röd o vaknade med huvudvärk . 
Men inget som hindrar utan i med tabletter , så självklart har jag styrt här hemma så nu är väl allt iordning  från tiden i stugan med packning, tvättning  av sängkläder , julklappar där de ska vara 


Så det jag menar är att om jag verkligen tittar på vad som är min klädkod idag då är jag nog döende ????????? enl mina egna principer japp dom har jag inte nyårs löftat bort utan jag ska fortsätta vara mig själv

2 kommentarer:

  1. Ha ha det skulle jag velat se (byxorna) men antar du inte varit ute i allmänheten

    Nej ändra dig inte i principer

    SvaraRadera
  2. Jäkla förkylningar

    SvaraRadera