Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 3 januari 2012

Vi nördar !!!!!

Ja vad menas då med Nördar ,jo Nellie spelar något spel på datorn (inget våld eller klä av sig) jag fick äran att faktiskt få prova inget för mig alls. Så min Lilla Nördar tid upptas utav Spel i mobilen och lite annat som tydligen alla sysslar med i nutid .

Äe bara vi tjejer +hunden hemma ,då kvällen för dom andra innehåller handboll ,hämta annan bil & garage tid.

Måste säga att just denna dag passar mig perfekt för att Nördar massor & självklart har jag den rykande goda svarta drycken bredvid mig. Så man skulle kunna säga att jag är helt fast idag.

Hoppas ni haft en bra dag idag tisdag 3 januari 2012. Barnen har kusin som firar födelsedag idag & imorgon Annan kusin som har sin födelsedag ,såg jag måste ta tag i nya kalender o fylla i alla bemärkelse dagar inom släkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar