Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 1 januari 2012

Vin före Maken ?

Hm hur ska man tolka olika kommentarer ??? Har fått 1 som antyder att jag hellre umgås med mitt röda vinglas ( rött vin ) har faktiskt bara genomskinliga glas ,men typ då att vinet går före maken
glöm inte bort maken när nu vinet kommer fram !!!!!!!

Hm hade hon skrivit kaffet hade jag fattat mera Ha ha
men kanske får sluta skriva att jag gärna tar 1 glas rött ,för ärligt så om texten är skriven om hur jag tror kvällen ska bli så är det bara 70 % sant att jag verkligen tar mig 1.

Och under hela denna veckan med svägerskan i stugan så har hon frågat "har du tagit vin pause " och även cider ???

Ja ja stör det någon läsare att jag på bloggen skriver mina funderingar o önskemål hur dagarna kan bli SÅ SLUTA LÄSA !!
Men om nu någon undrar över det så dricker Uffe gärna Vin med mig.

Och skulle jag ev slå ut tiden vid olika tillfällen då jag umgås med Uffe kontra Vinet så skulle det säkert bli vinet Som blir " vinnare" mn beror inte mig eller vinet.

Kan avsluta Lilla inlägget med att veckan har innehållt både öl,vin & lite mys

3 kommentarer:

  1. Kaffet kan jag bättre hålla med om. Men strunta i det där nu , säkert bara avundsjuka som kommer fram om att vara ärlig.

    Hoppas veckan varit bra för er o du kört försiktigt mellan jobb o stugan

    SvaraRadera
  2. Ha ha strunta i det. Klart du (försöker få tid för maken ) ska ta dig ett glas gott rött när du känner för det,alltid bra för hjärtat

    SvaraRadera
  3. Tack för era inlägg /kommentarer .
    Blev bara så fundersam på vad som menades , jag är ju fortfarande gift så lite mys får han väl

    //kram

    SvaraRadera