Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 januari 2012

Både gilla & ogilla

Kunde ju faktiskt inte börjar dagen bättre om man nu ser i hälsans tecken  följde dottern till skolan promenad på ca 20 minuter, sedan tog jag genväg mot willys för lite in handling vet inte alls  avstånd mellan skola- affär  ?????? men men inne i butiken tog det ca 5 minuter (visste vad jag skulle ha o vart det låg) sedan på med vantar o börja promenaden hemåt avstånd ????


Men kan konstatera att det blev ganska många steg & totala tiden i friska luften blev ca 1 timme + några minuter och dessa gjorde innan klockan slog 09,00 enl mig skitbra

Dagen kommer rulla på i ganska bra känsla hoppas jag iaf. Äta på restaurang & stanna på cafe` och köpa fika bröd med oss hem ( till jobbet) 


Nu till det lite trista  jag kommer vara hemifrån 24 timmar då jag ska jobba ikväll + imorgon bitti & sängen på jobbet ska bäddas för min del  blä blä känner jag just nu för det .
Självklart så kommer jag ha lite ledigt mellan , så vem vet det kommer säkert ut mer inlägg både nya o de som ligger i utkast


// Ha en bra dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar