Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 januari 2012

varför utsätter jag mig för detta

Jag vet så väl hur jag kommer att må  inombords och att jag måste pausa flera ggr för att jag inte fixar att titta /lyssna klart.


Jag trycker play på dom olika dvd filmerna och musik


Jag lägger fotot med bilden neråt men ändå så ligger det i mitt knä , jag håller i det så fingrarna blir vita.


Mitt hjärta slår så hårt att jag faktiskt hör slagen och känner varje slag/ puls  i magen 


Jag knappar in namnet på google 


Jag blir helt övertygad om att jag aldrig  kommer överleva 


Jag gråter så hela kroppen töms på tårar


Men ändå så gör jag detta mot mig själv någon gång varje vecka 


NEJ SORGEN ÄR INTE LÄTTARE JUST NU TROTS ATT  TIDEN SNART SLÅR 3 ÅR SEDAN HAN LÄMNADE OSS FÖR ETT BÄTTRE LIV 


jag har fått höra att jag måste gå vidare .............. och ................... bla bla bla

jag har gått vidare , men på mitt sätt





  • Jag har sett filmen Att leva med folkrace flera gångerden blir inte bättre än första, men det är annan sak  & lyssnat på filmen från minnessången tillägnad pappa 
  • jag knappar in begravnings sångerna på youtube
  • skriver ...... på google så kommer det fram bilder o text 
Jag har skaffat mig 1 tvång som jag ej mår så bra av men jag tänker fortsätta , för på något sätt är den minne blandat med terapi

4 kommentarer:

  1. Jag förstår dig , det är konstigt att tiden går trots att vissa personer inte är bland oss längre.
    Han ser dig från ovan

    SvaraRadera
  2. Det tar tid , jag skriker o tjuter på samma gång när jag blir riktigt ledsen
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Åh jag beklagar din sorg.
    Jag förstår precis hur du menar med "tvånget", jag höll på så när en nära släkting till mig gick bort. Man vet att man blir så ledsen men endå måste man...
    Kramar till dig!

    SvaraRadera